N-VA Schellebelle-Serskamp-Wichelen klaar voor de strijd.

Op 20 maart 2012

Ter gelegenheid van de komst van N-VA voorzitter Bart De Wever naar Wetteren maakte   N-VA Schellebelle-Serskamp-Wichelen haar intenties voor de komende gemeenteraadsverkiezingen bekend. De N-VA zal in Wichelen deelnemen met een volledige lijst. De lijst zal grotendeels bestaan uit nieuwe gezichten die een alternatief willen bieden voor het huidige beleid. Verschillende werkgroepen zijn al volop bezig met het schrijven van het programma. Meer dan 90 verenigingen werden via een enquête al bevraagd.

De kracht van verandering” zal ook in Wichelen de slogan zijn, waarmee de N-VA naar de kiezer trekt. De partij maakt duidelijk dat ze ongebonden naar de kiezer trekt en dat ze bereid is om na de verkiezingen bestuursverantwoordelijkheid op te nemen.

De  partij maakte eveneens haar topposities bekend. Lijsttrekster wordt Dietlinde Bombeke (35), logopediste en momenteel gemeenteraadslid. De tweede plaats gaat naar Kurt Rasschaert (40), coördinator/leraar en ondervoorzitter van de plaatselijke N-VA. De derde plaats gaat naar Herman Van Renterghem (52), zelfstandig kinesist. Lijstduwer wordt Eric Scheire (63), gepensioneerd informaticus en voorzitter van de plaatselijke afdeling en tevens voorzitter van de nationale statutencommissie van de N-VA.

Zij zullen, samen met 17 andere sterke kandidaten de kiezers in Wichelen de kans bieden om ook te kiezen voor de kracht van verandering.