Op naar een constructieve oppositie

Op 2 januari 2019, over deze onderwerpen: N-VA Wichelen, Verkiezingen 2018

N-VA Wichelen feliciteert de zittende meerderheid met haar verkiezingsresultaat op 14 oktober. Meer dan de helft van de Wichelse bevolking oordeelde dat het huidige beleid moest worden voortgezet. Nochtans bleek uit onze vele gesprekken tijdens de campagne dat heel wat inwoners nood hadden aan verandering.

De komende zes jaar zal de N-VA hun stem vertegenwoordigen door op een constructieve manier oppositie te voeren. Evi Rasschaert, Luk Galle en Veerle Bauters gaan in de gemeenteraad aan de slag. Vanaf juli 2021 zal Evi ook deel uitmaken van de politieraad van de zone Wetteren- Wichelen-Laarne. Eric Scheire zetelt in het bijzonder comité voor de sociale dienst (het vroegere OCMW) en in de provincie- raad.

We kijken alvast uit naar de herinrichting van de dorpskernen, het voetpadenplan, de veilige schoolomgevingen, ... stuk voor stuk punten uit ons programma die kort na hun bekendmaking ook opdoken in de programma’s van andere partijen.